World of wheels!

Denna gång åkte vi i COMM-klassen till Superior (närmaste staden i Wisconsin) för att åka rullskridskor i en inomhusrink (sånt där de gör på 80-tals filmer, dock utan alla fancy kläder). Man fick välja mellan klassiska rullskridskor (2 hjul fram och 2 bak) eller roller blades (alla hjul i en rad). Proffs som jag är valde jag självklart roller blades. Det var sjukt roligt att swisha förbi alla som testade de klassiska rullskridskorna! Det var inte många som var duktiga på att åka, men eftersom jag har åkt sen jag var typ 7 år så kunde jag njuta till fullo av kvällen. Rinken var inte så stor så man fick se upp så att man inte blev påkörd eller körde på någon. Länken nedan är en  video jag tog mitt i åkningen, det är inte jättelätt att se vad som händer men ni får en liten känsla av det iaf.

https://www.dropbox.com/s/92fuqc359gqra6c/IMG_0196.MOV

Leave a Reply

