Kanadensisk Thanksgiving i staterna.

Hej,

I torsdags flög jag ned från Prince George till Vancouver för att spendera några dagar innan avfärd mot Seattle för att hälsa på familjevänner. I Vancouver blev det en hel del shopping – jag är extremt glad över att det är så billigt här med tanke på mitt galna shoppingberoende som jämt ska uppenbara sig. Jag gick även på akvariet och drog på den galnaste hemmafesten jag någonsin varit med om tillsammans med några vänner.

På lördagsmorgonen satte vi oss i bilen för att dra vidare mot Seattle som bara ligger 3h bort. På kvällen mötte jag upp några gamla kompisar för att gå ut och se vad staden hade att erbjuda. Jag bodde där sommaren 2008 men då var jag bara 19 och fick inte gå ut på krogen. Däremot fick jag det nu eftersom jag börjar bli lastgammal. Vi hade en helkväll och jag har inte haft så roligt väldigt länge. Nedan följer diverse bilder från resan, imorgon är det dags att bege mig tillbaka till UNBC.

 

IMG_4446IMG_4444IMG_0653IMG_0664IMG_0654IMG_0648IMG_0643IMG_0639IMG_0636IMG_0623IMG_0611IMG_0610

 

//Ulrica

 

 

Leave a Reply

