Full fart framåt

Herregud så fort veckorna går! Kan inte förstå att jag varit här halva min tid redan… Blir lite sorgsen av att tänka på det! Men för att tänka på något roligare så är det hög tid att berätta om några av mina äventyr.

Vi hyrde och körde bilar till Chicago och vilken fantastisk stad det är… Vi bodde mitt i centrum och kunde gå fem minuter åt ett håll och hamna på stranden! Vi besökte måsten som The bean, Navy Pier och Willis Tower.ImageImageImageImageImageImageImageImage

Vi har besökt Kings Island som är en enorm nöjespark med de största berg-och-dal banorna jag någonsin sett, det var som att komma till himmelriket, sååå kul. Jag har åkt alla attraktioner dom har som är värda att åka i mina ögon.

ImageImage

Jag har varit till Indianapolis för att se en NBA match mellan Indiana Pacers och Chicago Bulls.

ImageImage

Jag har också varit till Atlanta och Chattahoochee Hills, där Tomorrowworld anordnades för första gången i USA. Det var otroligt roligt och en upplevelse som jag aldrig kommer att glömma, i form av att sova i tält tre dagar, vara på en enorm festival och träffa en massa härliga människor. Sen blev det ju inte värre av att Sebastian Ingrosso, Alesso och Axwell var där! Stolt svensk tjej, Sverige levererade!

ImageImage

Image

Och förra helgen så körde vi fyra bilar till Athens och Ohio University för deras halloweenfest, vilken är väldigt populär här.

Image

Leave a Reply

