2,5 veckor kvar nu

Tiden har gått så otroligt fort, men som de säger, tiden går fort när man har roligt. Jag trivs som fisken i vattnet. Vi hade Thanksgivingbreak förra veckan och då drog jag och några internationella studenter på en road trip till San Fransisco, Santa Barbara, Los Angeles och Las Vegas. Det är så himla häftigt att man har möjligheten att åka runt och se USA. Vi hyrde en minibuss och hade därmed möjlighet att se sevärdigheter mycket lättare än om man flyger till de olika destinationerna. Det tog “bara” 12 timmar att köra till San fransisco så det är inte så farligt långt egentligen. Jag skulle rekommendera att göra samma sak på thanksgivinglovet då man inte har lektioner på en hel vecka.

Annars så rullar skolan på, Finals börjar om två skolveckor så snart blir det att plugga hela dagarna för att plugga på flera olika prov samtidigt

Image

ImageImageImageImage

About saraliindstrom

Jag heter Sara Lindström och jag ska studera på Idaho State University hösten 2013. Jag studerar civilekonomprogrammet, femte terminen på Umeå Universitet. View all posts by saraliindstrom

Leave a Reply

