The End

Hej!

Jag är klar med alla 5 sluttentor och alla kurser har gått galant!! Från att ha längtat efter att åka hem lite vill jag nu inte lämna Saskatoon och alla man har lärt känna här. Med tanke på att jag byggt en relation med även biblioteket på sista tiden så kommer jag till och med sakna min stol där på 6e våningen. Nu sitter jag på flygplatsen i chock tror jag.. För jag kommer ju antagligen aldrig mer tillbaka?!

I helgen var vi 35 utbytesstudenter som gick ut och åt middag tillsammans. Väldigt trevligt men tråkigt att säga hejdå till alla. Tisdagskvällen spenderades med Fuji som jag lärde känna min första dag här, världen mest hjälpsammaste kille som har varit till stor hjälp och visat mig hela saskatoon! Det blev middag, en biltur genom enchanted forest och en himla missa filmer. Under onsdagskvällen åkte jag och min underbara roomie skridskor och sen gick ut och åt med några andra studenter för att sedan igen sitta uppe halva natten och kolla på både svenska och norska julkalendern. Senaste nätterna har jag då sovit 4 respektive 3h bara för hinna med så mkt som möjligt!! För vart försvann all tid?!

Jag fick en Saskatchewan Roughrider mössa av Tracy som jag har gjort ett grupprojekt med under hösten och Saskatchewan Te och choklad från Sam som jag har haft spanska med. Underbara människor som jag kommer sakna så! Sam och jag är exakt lika gammla och fyller år på samma dag, my canadian twin sister!

Image

ImageTh

Leave a Reply

